Re: No em vol muntar un disc dur extern ( després de treure'l de l'fstab)

El Dimarts 11 Maig 2010 17:58:41 joan va escriure:
> Això m'ho apunto :-)
>
> De fet, jo suposo que el normal és que una unitat externa no hagi de
> sortir al fstab, no? El mal de cap va començar quan amb l'altre disc
> dur que tinc, el multimèdia, me'l reconeixia ara si, però demà no,
> etc...

Doncs suposo que depèn. Per exemple, jo tinc entrada de totes les meves
unitats extraïbles al fstab, i no són pas poques, això em permet entre
altres coses muntar fàcilment des de consola així com tenir un punt de
muntatge fix i conegut per a cada partició.

De fet, això ho vaig començar a fer per les unitats extraïbles amb
format ext que el KDE no me les muntava automàticament i no vaig tenir
moltes ganes d'investigar-ne la causa. A més, com que ni tan sols
inicio l'entorn gràfic quan no en tinc necessitat, tenir els punts de
muntatge al /etc/fstab m'és especialment útil.

--
Atentament,

Eloi Notario.