Re: No em vol muntar un disc dur extern (després de treure'l de l'fstab)

Al 10/05/10 16:17, En/na Hector Oron ha escrit:
Hola,

Dispositiu Arrenc.   Inici         Final    Blocs    Id  Sistema
/dev/hdb1               1        4865    39078081    c  W95 FAT32 (LBA)
I si ara fas
$ mkdir my_fat&&  mount /dev/hdb1 my_fat&&  ls -l my_fat
?

Llavors em dona:

joan@riells:~$ mkdir my_fat && mount /dev/hdb1 my_fat && ls -l my_fat
mount: només l'usuari root pot fer això
joan@riells:~$

Pd: era això, o volies que ho fes com a root?
Pd.: aquesta partició ja està muntada...

Salut!

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi