Re: programa per fer gràfiques?

29/09/09 @ 09:50 (+0200), thus spake Orestes Mas:
> A Dilluns 28 Setembre 2009 23:23:57, Ernest Adrogué va escriure:

> Pots provar el Grace (o la versió 6, Grace6). És molt configurable i permet
> una qualitat d'impressió professional, per publicar. Té una interfície
> gràfica una mica passada de moda avui en dia, perquè es basa en Motif, però
> el conjunt del programa està prou bé. Això si, algunes coses no són massa
> intuïtives i cal que facis una ullada al manual per treure-li tot el suc.

Vaig veure uns screenshots del grace i em va semblar bastant
obsolet, de totes maneres me'l miraré.

> Altres opcions serien, per exemple, el LabPlot, però em sembla que ja no
> està mantingut.

Aquest no el coneixia.

He seguit investigant una mica, sembla que el futur és Python + Matplotlib
(http://matplotlib.sourceforge.net/gallery.html) però encara
no hi ha cap interfície gràfica per matplotlib, s'ha de
programar...

--
Ernest