Re: programa per fer gràfiques?

A Dilluns 28 Setembre 2009 23:23:57, Ernest Adrogué va escriure:
> Hola,
>
> Estic buscant un programa per dibuixar gràfiques, especialment
> sèries temporals, que sigui configurable i tingui una interfície
> gràfica. Per ara he provat el gnuplot, l'rlplot, el qtiplot i
> l'ygraph, però no m'acaben de convèncer. En sabeu algun que estigui
> bé?

Pots provar el Grace (o la versió 6, Grace6). És molt configurable i permet una qualitat d'impressió professional, per publicar. Té una interfície gràfica una mica passada de moda avui en dia, perquè es basa en Motif, però el conjunt del programa està prou bé. Això si, algunes coses no són massa intuïtives i cal que facis una ullada al manual per treure-li tot el suc.

Altres opcions serien, per exemple, el LabPlot, però em sembla que ja no està mantingut.

Orestes.