el so a kde4

hola, des de que va entrar el kde4 a Debian testing em trobo que cada vegada
que engego el pc tinc el kmix amb el volum del canal mestre silenciat i al
mínim, per molt que ho canvii cada vegada esta així.
He provat amb la opció "Restaura els volums al connectar-se" activada i
desactivada, però res..
algú s'hi ha trobat? sabeu que puc provar?
tinc PulseAudio com a dispositiu de sortida preferit i una tarja SiS SI7012
és difícil de fer proves, doncs només em passa a l'arrencar el pc, si surto de
la sessió i torno a entrar em conserva els volums