Re: paquet trencat en un fitxer local

El Mon, Sep 14, 2009 at 02:57:27PM +0200, Xavier Batlle ens deleit�mb les seg�paraules:
> Bones,
>
> Tinc el següent problema:
>
> Vaig baixar el fitxer install_flash_player_10_linux.deb per a fer la
> instal.lació del plugin de flash. Però alguna cosa va fallar i no es va
> completar la instal.lació.

Entenc, doncs, que el .deb el vas baixar i instal.lar a manija i, per tant, no
es troba en el teu sources.list.

Si es aixi, la reinstal.lacio del paquet l'has de fer amb el fitxer que vas
baixar:

    sudo dpkg --install <fitxer.deb>

I esperar a que aquesta vegada no falli (sense el missatge d'error es dificil
fer-se una idea de pq va fallar).

En tot cas sempre pots forc,ar a que es desintal.li el paquet mitjanc,ant:

    sudo dpkg --remove --force-all <nom_del_paquet>

Un cop fet aixo per a que no et doni mes la murga sobre que el paquet no esta
correctament instal.lat, jo de tu l'esborraria i n'instal.laria un que si que
estigui en algun dels repositoris del teu sources.list, com ara el
"flashplugin-nonfree" que es troba tant a testing com a sid, o be el
"flashplayer-mozilla" que hi ha al repositori de debian-multimedia.org.

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."