Re: gps usb compatible

El Mon, 7 Sep 2009 17:12:36 +0200
hubble <hubble@telefonica.net> va dir:

> Hola,
>
> Vui posar-li un gps al eeepc per veure de jugar amb mapes i coses així.
>
> Com que he vist en vídeos del tangogps que el seu autor porta un gps per usb conectat al portatil, doncs us voldria preguntar, si algú fa servir cap d'aquests gadgets, de com està el tema de compatibilitats i coses d'aquestes. I si em recomaneu un doncs millor que millor.
>
> En resum, un petit feedback de la cosa per a un *novatu* del tema. També s'accepten links que expliquin coses interesant sobre el tema.
>
> salutacions

Moltes gracies.

Be, veig que aneu ben *calçats* amb els gps's aquests. Jo tristment em referia a algo més *baratu*, sense pantalleta, doncs amb la poca vista que em queda els planells aquests no crec que arrivi a veurel's.

Penso comprar-me aquest que sembla que funciona:
http://tienda.zonagps.com/comprar/152-gps-usb-serie/6750-gps-usb-dongle-globalsat-nd-100#top

i jugar amb ell amb els programets que trobi a la debian. Hi he trovat de mes baratos per la web, però no m'asseguren la compatibilitat amb linux.

La meva intenció es trobar cartes nàutiques (no se si això serà possible) i monitoritzar el rumb d'una embarcació desde la cabina de comandament. Si algú ja fa coses d'aquestes s'accepten consells i experiències.

Suposo que al igual amb el temps acabo comprant-me algo més de l'estil que porteu (amb pantalla i medidor de pressions baromètriques) però per començar a veure que em dona debian crec que amb aquest baratet ja puc.

Gracies y salutacions.