Re: gps usb compatible

Acabo de provar el garmin Oregon 400t amb el Eeepc i funciona de
perles amb el gpsdrive. Primer s'ha de llançar el dimoni gpsd amb:

gpsd /dev/ttyUSB0

ttyUSB0 és on em detecta al garmin. Des de /etc/init.d/gpsd start no
va, crec que per que li vaig dir així en la instal·lació. Probablement
un dpkg-reconfigure gpsdrive ho solucioni.

Lo curiós del cas, és que no funciona res en un ACER aspire 1690 wmli
amb debian testing, però amb una configuració diria que calcada al
Eeepc amb lenny. Un:

cat dev/ttyUSB0

mostra el diàleg Oregon-Eeepc, però el mateix al ACER és "silenci
administratiu".
Intentaré esbrinar el perquè...

Ricard

El 8 / setembre / 2009 00:46, Ricard Pradell<rpbsant@gmail.com> va escriure: