Re: Una de SSH

A Diumenge, 6 de setembre de 2009, Oscar Osta Pueyo va escriure:
> Hola,
>
> En ocasions he tingunt problemes amb el fitxer ~/.ssh/know_host però a tu
> no es queixa pas...és bastant extrany. I des de un altre equip al mateix
> servidor?

Tampoc no funciona, però això pot ser una mica enganyós, perquè el servidor és
a la feina i els diversos clients són a casa, on tinc un ADSL i per tant tots
els clients surten amb la mateixa IP.

> I des de el mateix equip a un altre servidor?

Això funciona bé, ja ho havia comentat. Amb altres dos servidors funciona
correctament des dels mateixos clients.

--
 Orestes Mas Casals - UPC