Re: Una de SSH

En/na Orestes Mas ha escrit:
Hola,

Tinc un contenciós amb el SSH que m'està portant de cap. A veure si algú de vosaltres hi veu la llum.

- No sembla un problema de permisos dels fitxers, atès que la cosa funciona cap a altres servidors, i els fitxers implicats tenen els mateixos permisos (700 el directori .ssh i 600 els fitxers implicats).

Has provat d'utilitzar la comanda ssh-copy-id [1]. És molt còmoda i et fa tota la feina... Potser així et funciona... Jo abans de conèixer la comanda tot ho feia a mà i de tant en tant tenia algun problema (segurament per no seguir correctament algun pas)

[1] http://acacha.org/mediawiki/index.php/Gesti%C3%B3_Remota._SSH,_RSYNC,_X-WINDOWS#ssh-copy-id

--
Sergi Tur http://acacha.org/mediawiki