Re: Re: Novetats importants a tossut com una mula.

Fa uns dies, vaig tornar al problema.

Finalment, em vaig decidir per aplicar la solució de Lluís.

Ara bé, quan vaig veure que funcionava perfectament,

vaig voler donar una altra oportunitat a Etch (l'última?).

Vaig tornar a instal·lar el clon i vaig tornar a actualitzar;

ara concretament amb les ordres més clàssiques:

apt-get update, apt-get upgrade iapt-get dist-upgrade.

Tot es va desenvolupar de la mateixa manera, i continuava

sense aparéixer el gestor gdm quan s'havia d'iniciar l'entorn

gràfic. La diferència és que ara, just en aqueix moment,

va aparéixer un quadre informatiu que no mai abans

m'havia aparegut:

“Unable to load image-loading module:

/usr/lib/gtk-2.0/2.4.0/loaders/libpixbufloader-png.so:

cannot open shared object file: No such file or directory.”

A continuació, va aparéixer una altra nota que deia que

intentaria carregar el tema de gdm per defecte; però, al cap

d'uns segons deia que no havia pogut.

Quan entrava acceptar, em reenviava a l'altra nota,

i, així, successivament.

La ruta anterior (que cerca Lenny) és la d'Etch, on,

efectivament existeix; tanmateix, no existeix a Lenny.

A Lenny, hi ha /usr/lib/gtk-2.0/2.10.0/loaders/libpixbufloader-png.so.

Sembla, doncs, que en algun moment de l'actualització es produeix

un error.

De biblioteques, estic bastant verd; i suposo que

2.4.0 i 2.10.0 són força diferents; per això no va tenir èxit la

“trampeta” que vaig provar: reanomenar 2.10.0 a 2.4.0 perquè

Lenny poguera arribar a libpixbufloader-png.so (mira que

si haguera funcionat!).

Què en penseu i què em podeu aconsellar?