Debian netbook aspire one sense bios (solucionat)

hola,

ahir vaig posar debian lenny en un AA1 seguin les receptes de [0] fent
fora el fedora que portava. tot be.

un cop instal·lat el kmail, i les coses bàsiques, vaig reiniciar-lo, i
va quedar fosc, amb el botó de pwr verd encès, i el disco treballant,
que només deixava de fer-ho traient la bateria. no responia als 5
segons de prémer el pwr... sensació de brick...

hi ha aquesta solució [1] que va funcionar, i tot be de moment.

ho comento perquè sembla que és un bug no acceptat per acer. a més
sembla que és un tamagochi que alguns teniu en 'propietat o ús de fuit'
i perquè de les fonts [1] per flaixejar la bios ja no hi són totes,
potser és bona idea desar-les per si us falla, o publicar-les en algun
altre blog...

apa-li!

[0] http://wiki.debian.org/DebianAcerOne
[1] http://www.qrpcw.com/2009/01/acer-aspire-one-bios-recovery.html

ps. si deixa de ploure, anirem al rootsfestival!

--
a debian user