Re: Llançament de Debian GNU/Linux 5.0

On Dilluns, 16 de febrer de 2009 00:55:24 Antoni Villalonga wrote:

> Per altra banda, Sid, segueix _sempre_ el seu camí, mai es congela el
> desenvolupament (encara que, pot ser, abans de la publicació de la
> estable, es concentra més esforç en arreglar bugs de la versió
> candidata a estable).

No ho tinc tan clar això. Si fos així, el KDE 4 hagués entrat a Sid
immediatament, i fa un any que és a experimental.

Corregiu-me si no és així, però la congelació de la testing també afecta força
la Sid, no?. Això és lògic, i no hauria de ser cap problema. El problema
apareix quan la testing es passa congelada mesos i mesos, aturant tot el que
ve de més amunt.

Orestes.