Re: No em troba llibreries instal.lades (amd64)?

El dv 13 de 02 de 2009 a les 22:52 +0100, en/na Antoni Villalonga va
escriure:

> Bones Joan! Benvingut a la llista!!

> Tot i que mai recomano emprar programari no lliure, crec que podries
> instal·lar el paquet per al flash d'Adobe de Debian 'non-free'.
>
> El paquet es diu: flashplugin-nonfree

Gràcies... ja l'havia buscat p'es nom complet -el recordava d'abans-, i
no el trobava... però he trobat es flashplayer-mozilla, que m'ha servit
igualment...  O8-)

> ;-)

> Doncs, com ja t'he dit abans. Bengingut i encantat de trobar-me amb un
> altre mallorquí (si no m'equivoc...).
> Et desitg una feliç i duradera migració de la distro marró a la roja
> (sense capell).

Bueno, Mallorca em cau a la dreta, som d'Eivissa  ;)

Déu i gràcies  ;)

--
Joan Tur (aka Quini), Eivissa-Spain
    Jabber: quini2k@jabber.org