Teclat inactivat

Hola a tothom:

No sé perquè, quan inicio una sessió amb el Gnome el teclat em deixa de
funcionar. Això ha començat mentres estava netejant correu, que la funció de
les tecles Ctrl i ^ (seleccionar correus en bloc) ha començat a fer el boig,
després ha sortit un missatge si volia activar les tecles lentes (?), i
llavors me n'he adonat que no podia sortir de la sessió amb
Ctrl+Alt+Retrocès, i he hagut de sortir amb el ratolí. He tornat a entrar i
he pogut comprovar amb l'Open Office que el que escrius amb el teclat no surt
en pantalla.

O sigui que aquest correu l'estic enviant des d'una sessió KDE. Algú sap què
pot estar passant?

Gràcies per endavant.

Daniel