"Tunejant" el kmail

Hola a tothom,

Fa uns dies que estic mirant de deixar d'usar el gmail i usar el kmail per llegir el meu correu. En general la migració està anant bé, a excepció d'algun detall pel que necessito ajuda  :).

El cas és que tinc una gran quantitat de correus, sobre 50000 i el kmail va molt lent en realitzar cada operació sobre la llista de correus, hi ha alguna manera de solucionar-ho? per exemple, se li pot dir que només carregui els 100 últims mails si no se li diu el contrari, o alguna cosa així?

Un altre tema que em succeix, és que ho tinc posat de manera que m'ho agrupa per "converses", en funció de l'asumpte, la qual cosa va molt bé, però el problema és que en la llista de mails organitzada en funció de la data la converça ocupa sempre el lloc del correu més vell, i l'ho seu seria que ocupés el del més nou. Algu sap com es pot fer?

Moltíssimes gràcies!

Fins aviat!

--
Benvingut a l'Atzusac d'en Tux: http://www.atzusac.org