Re: Debian unstable i AcerOne

El Saturday 30 August 2008 23:12:46 serni va escriure:

> com

> Doncs si funciona gairebé al 100 % ...
>
> Ho he provat sense splashy i apaga l'equip i després recupera l'estat del
> sistema exceptuant la wifi que es queda a la inòpia, de fet la wifi no
> acaba de funcionar massa bé de "normal".
>
> Vinga ...

Hola!!!

No ho entenc, a mi no em funciona amb el kpowersave, ni a ram, tinc que anotar
que no tinc swap i no si pot tenir que veure amb el tema de uswsusp tot i que
quan ho feia, no tenia cap problema amb la wifi, sempre m'ha funcionat prou
bé.

Jo he comprat SO DIMM DDR2 533Mhz 1GB CSX Memory PC4200. No volia fer
publicitat però deixo el enllaç per si de cas de on la vaig comprar, per
deixar clar el model:
http://unamemoria.com/dimm_ddr2_533mhz_memory_pc4200-p-446.html

La meva sd es una SDHC sandisck Extrem III de 8 gb i en el lector de "estorage
expansion" puc posar la SD a la arrancada o despres i no em dona problemes,
però en el altre lector, efectivament dona el problema que comentes.

Salut i força al canut!

Vado.