Re: Debian unstable i AcerOne

> [...]
> solventar
> amb:
>
> Afegeix a /etc/modprobe.d/blacklist
>
> blacklist jmb38x_ms
> blacklist memstick
>
> I comenta la següent linea al fitxer /etc/udev/rules.d/80-drivers.rules
>
> #SUBSYSTEM=="memstick",        RUN+="/sbin/modprobe --all ms_block
> mspro_block"
>
> Crec que no m'oblido de res.
>
> Per cert, jo ja li he posat un 1GB de ram addicional que m'ha costat molt
> poc
> i ara amb 1,5 gb ja es la canya. Si vols et dic la que vaig comprar.
Això
> si,
> la aventura de desmontar tot el portàtil per posar la ram, es de les
> bones.
>
> Salut .
>
> P.D.: Hiberna o no Hiberna? XD

He estat embolicat i no he pogut tornar-ho a provar fins fa poc, gràcies,
efectivament funciona però cal que la targeta estigui inserida durant
l'arrencada del sistema i en el cas d'una xD ni així ( tinc una Olympus
per fer quatre fotos ).

He anat tunejant el que he pogut seguint les recomanacions que he trobat a
les adreces que vas passar i d'altres, de fet  vaig tornar a reinstal·lar
el Linpus per fer una còpia de /etc i mirar-me'l amb tranquil·litat i
donat el meu status d'usufructuari no hi ha alternativa d'ampliació de
memòria però crec que en podries deixar constància per si a algú més
li fa falta.

Continuo enamorat, però quina cucada de bitxo !!!, estic per firar-ne un
amb disc dur de veritat encara que em costi visitar les Rambles per oferir
els meus ossets a pes.