Re: fer un .deb amb recoll

Gracies a tothom per les respostes. De moment no barrejaré branques, en
prou feines fa un any que faig servir Linux i no entenc massa bé encara
com funciona tot el sistema de branques i paquets i per barrejar
branques em sembla que se'n ha de saber bastant.
Si tinc clar que sempre que es vulgui instal.lar un programa que no
estigui als repositoris de la branca que es faci servir s'ha de intentar
instal.lar un .deb en lloc de compilar i fer sevir /usr/local/bin etc.
he llegit que això pot afectar l'estabilitat del sistema i d'estable l'
etch n'és molt.
De moment m' he instal.lat el google desktop, també instal.laré el .deb
que m'ha passat el Leopold Palomo (moltes gracies) i compararé els
resultats, m'estic pensant fer el salt a lenny ara que que està a la
fase final per convertir-se en la branca estable.

Ferran

El dc 27 de 08 del 2008 a les 23:47 +0200, en/na Leopold Palomo
Avellaneda va escriure: