Re: Debian unstable i AcerOne

El Wednesday 27 August 2008 18:22:10 serni va escriure:

> Ja som dos amb el cor robat ;)
>
> Al final i com que els darrers daily builds em donaven problemes he optat
> per preparar-me una Live usb d'una instal·lació que acabava de fer feia
> poc, ha estat posar-li el nucli 2.6.26-1-686 i fer un m-a a-i madwifi
> perque funciones gairebé tot a la primera, espectacular ...
>
> Funciona el compiz sense fer rés, la webcam, l'audio, ..., l'únic però
> és el multilector de targetes que no ho fa i si li poso abans d'engegar el
> procés d'arrencada s'atura per algun problema d'acpi o jo que sé.
>
> En qualsevol cas us recomano la criatura.

Hola Serni,

	La meva memòria es de 2 segons, però crec que lo del lector ho vaig solventar
amb:

Afegeix a /etc/modprobe.d/blacklist

blacklist jmb38x_ms
blacklist memstick

I comenta la següent linea al fitxer /etc/udev/rules.d/80-drivers.rules

#SUBSYSTEM=="memstick",        RUN+="/sbin/modprobe --all ms_block
mspro_block"

Crec que no m'oblido de res.

Per cert, jo ja li he posat un 1GB de ram addicional que m'ha costat molt poc
i ara amb 1,5 gb ja es la canya. Si vols et dic la que vaig comprar. Això si,
la aventura de desmontar tot el portàtil per posar la ram, es de les bones.

Salut .

P.D.: Hiberna o no Hiberna? XD