Re: fer un .deb amb recoll

A Dimecres 27 Agost 2008, serni va escriure:

> Sols comentar que això deu ser el contingut del teu /etc/apt/preferences
>
> Que caldria afegir a /etc/apt/sources.list les referències pertinents a
> testing, unstable, experimental i el que calgui.
>
> I finalment que jo afegiria un fitxer /etc/apt/apt.conf amb
> APT::Default-Release "stable"; en funció del "cocktail" que es vulgui
> organitzar
>
> ... per experiència un acaba "evolucionant" en plan Pokemon a testing i
> ara penso que és un bon moment per fer-ho.
>
> Vinga ...

Si, però si vol fer servir estable li esteu espatllant el sistema. ara no tinc
molt de temps per explicar-ho, però crec que el que vols és un backport de
testing/unstable a stable. T'ho estic fent (suposo que per i386) i t'ho envio
en privat.

Leo

Linux User 152692
PGP: 0xF944807E