Debian unstable i AcerOne

> Aiiii a mi em te el cor robat!!! jejejejej.
>
> He seguit la següent documentació:
>
> http://wiki.debian.org/DebianAcerOne?highlight=(one)|(aspire)
> https://help.ubuntu.com/community/AspireOne
> http://wiki.archlinux.org/index.php/Acer_Aspire_One
>
> http://www.aspireoneuser.com/
>
> Salut i ànim usufructuari debianita!! XD
>
> Salut.
>
> Vado.

Ja som dos amb el cor robat ;)

Al final i com que els darrers daily builds em donaven problemes he optat
per preparar-me una Live usb d'una instal·lació que acabava de fer feia
poc, ha estat posar-li el nucli 2.6.26-1-686 i fer un m-a a-i madwifi
perque funciones gairebé tot a la primera, espectacular ...

Funciona el compiz sense fer rés, la webcam, l'audio, ..., l'únic però
és el multilector de targetes que no ho fa i si li poso abans d'engegar el
procés d'arrencada s'atura per algun problema d'acpi o jo que sé.

En qualsevol cas us recomano la criatura.