Re: Ja se pq gnome "no arranca"

El Wed, Aug 27, 2008 at 12:31:04PM +0200, Benjamí Villoslada ens deleit�mb les seg�paraules:
> El Monday 25 August 2008 09:50:50 Orestes Mas va escriure:
>
> En realitat tot és per estalviar-nos instal·lar el cups-pdf només per a tenir
> impressora PDF a tot l'escriptori :-P

uuuhhhh... aixo m'ha tocat la fibra... la relacio gnome/kde es
problematica... ho dic pq qualsevol funcionalitat "cool" que apareix en un
costat quan a l'altre no hi es, es queda de per vida com a estigma del
"rival"

En aquest cas ho dic pq gnome fa molt de temps que te ja la opcio
d'imprimir a un fitxer pdf/ps, pero el comentari el faig de forma mes
general :)

Em fi, de totes maneres crec que el pitjor problema de tots dos es que el
software evoluciona amb fes funcionalitats cada vegada, pero el hardware on
l'utilitzo no XD

Tant es aixi que estic plantejant-me passar a awesome [1], no nomes pq
sigui mes lleuger, sino pq hi he vist cristalitzades les possibilitats per
fer coses que m'han dut emprenyant des que vaig passar a gnome, i que no
sembla que vagin a acceptar mai com a features del sistema (reconec que no
tenen molta utilitat per a la majoria, pero a mi em salven la vida! :))

El problema? Que t'ho has de configurar tot a ma, incloent les
funcionalitats :P I amb LUA, que a mi em sembla el cosi pobre de python.
Pero ep, com a minim ho podre fer :)

Per cert, es nota que la gent ja ha tornat de les vacances :)

[1] http://awesome.naquadah.org/

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: The Gathering (Paradise Garage Lisbon (Live)) - 5. Analog Park