Re: Ja se pq gnome "no arranca"

Hola, Marc.furtia ...

deies, el 25 de Aug de 2008, a les 09:01 +0200:

> <broma>On hi hagi un enlightenment 17, que surti la resta ...</broma>
> ;)

A mi no em va convèncer, vaig instal·lar-m'ho i vaig estar potinejant
una estona i no em va convèncer gens. 3/4 del mateix que amb el KDE, que
vaig estar aprfotiant per jugar una estona amb ell.

Ara bé, us reconec a tots dos que no em van acabar de fer per pijadetes
meves, suposso que si m'haguès estat més estona i me'ls hagués currat
més probablement els hi hauria trobat el sentit, les coses com siguin.

--

xavi <lorajoler*paranoici.org>