Re: Debian netbook aspire one

El Monday 25 August 2008 19:12:43 serni va escriure:

> Ei !!!
>
> En tinc un als dits, firat avui mateix,  son bonics, oi ?
>

> L'únic problema és que no és meu, en sóc usufructuari diríem ...
>
> Has intentat restaurar-lo a la situació inicial, perque si no hi ha
> problemes puc jugar-hi el que faci falta, de fet no pensava aixafar el
> linpus aquest perque ja m'anava bé però si em dius que amb sid pita
> bastant bé penso que no podré resistir la temptació ;)

Aiiii a mi em te el cor robat!!! jejejejej.

La restauració del limpus es molt simple. Amb el portàtil ve un cd. En un
altre pc arranques amb aquest cd i un pendrive, el cd et crea de una manera
molt senzilla un pendrive que després arranques el one amb aquest pendrive i
et reinstal·la el Limpus, està genial.

La única pega que te el one, es que el disc SSD es prou ràpid en llegir i en
temps d'accés, però no en temps d'escriptura i s'ha de “tunejar” un xic per
tal de que faci poc accés a disc, però un cop “tunejat” funciona molt bé.

En tots els how-to's aconsellen formatar amb ext2 i no fer servir swap. Jo he
fet una instal·lació a través de pxe, també es pot fer per usb o amb un
cdrom-usb. Si instal·les debian sid amb el gnome et funcionarà tot menys la
wifi i la webcam que amb debian com sempre es molt fàcil:

aptitude install modules-assistant i un cop tenim el modules assistant podem
instal·lar la el modul de la wifi fent: m-a a-i madwifi  i la webcam fent:
m-a a-i linux-uvc.

La veritat que tant el gnome com el kde funcionen  fantàstic amb 512 mb tot i
que  Jo ja he demanat 1gb de memòria i ja serà la bomba.

He seguit la següent documentació:

http://wiki.debian.org/DebianAcerOne?highlight=(one)|(aspire)
https://help.ubuntu.com/community/AspireOne
http://wiki.archlinux.org/index.php/Acer_Aspire_One

http://www.aspireoneuser.com/

Salut i ànim usufructuari debianita!! XD

Salut.

Vado.