Re: Debian netbook aspire one

> 	Fa molt poc m'he comprat un portàtil Acer aspire one. El primer que he
> fet ha
> estat instal·lar-li debian sid amb kde. (Tot i que el Linpus que porta
> està
> molt optimitzat i va molt bé, els que fem servir Debian., estem molt ben

> acostumats)
>
> 	Podria dir que em funciona tot, menys suspendre i un problema amb el
> dispositiu de SDHC.

Ei !!!

En tinc un als dits, firat avui mateix,  son bonics, oi ?

L'únic problema és que no és meu, en sóc usufructuari diríem ...

Has intentat restaurar-lo a la situació inicial, perque si no hi ha
problemes puc jugar-hi el que faci falta, de fet no pensava aixafar el
linpus aquest perque ja m'anava bé però si em dius que amb sid pita
bastant bé penso que no podré resistir la temptació ;)