Debian netbook aspire one

Hola companys,

	Fa molt poc m'he comprat un portàtil Acer aspire one. El primer que he fet ha
estat instal·lar-li debian sid amb kde. (Tot i que el Linpus que porta està
molt optimitzat i va molt bé, els que fem servir Debian., estem molt ben
acostumats)

	Podria dir que em funciona tot, menys suspendre i un problema amb el
dispositiu de SDHC.

	Si instal·lo gnome si que hiberna, però amb kde sol, no. A la primera
instal·lació que vaig fer, tenia gnome i kde, el kde si  que hibernava amb el
que penso que gnome configura o instal·la quelcom que kde no ho fa. Tinc
instal·lat el kpowersave, kernel 2.6.26-1-686, acpi.  Si faig un s2ram -f
(amb el force) si que puc hibernar.

	El problema amb el dispositiu SD, es que un cop hibernat, al despertar em
deixa el anterior /dev/mmcblk0p1 i em crea un /dev/mmcblk1p1, tots dos
montats, però el primer amb informació corrompuda. Suposo que es  problema
perquè es un dispositiu extraible.

	Bé animo a tota persona que estigui interessat en experimentar en aquests
joguets nous en compartir coneixements i experiències.

Salut.

Vado.