Re: Ja se pq gnome "no arranca"

El Sun, Aug 24, 2008 at 03:44:35PM +0200, xavi ens deleit�mb les seg�paraules:

> Mmmm... A veure, és una persona de confiança, de fet tu el coneixes, és
> el Pinto. A [1], al missatge 39 del fil, un tal Walter explica que a ell
> li estava passant això mateix sobre una Etch. Pot ser coincidència, però
> jo diria que no ho és.

aps! Jo no em vaig llegir tot el report sencer. De fet a mi no m'ha passat
res (m'ho va comentar un company), pero ves a saber... com que vaig servir
hibrid extrany entre testing, sid i alguna cosa d'experimental... XD

Pero si alguna altra persona ho ha comentat, doncs sera aixo :) De totes
maneres, se'm fa extrany que si nomes te etch, que l'error hagi aparegut
ara, doncs l'ultima actualitzacio de libxml2 per a etch es del 2008-02-16
[1]. Aixo es una mica com fer de sherlock holmes XD

Aixi doncs, si el Pinto no te barreges amb d'altres branques, ni utilitza
cap repositori de backports (cosa que jo recomanaria si s'utilitza una
estable com a base en un desktop), suposant que el Walter tb te nomes etch,
i tenint en compte el temps que fa de l'ultima actualitzacio a etch
d'aquest paquet (i donat que no han tingut errors fins ara), jo diria que
aquest error (com a minim a etch) o be ve d'un altre paquet o be hi ha
algun altre paquet recentment actualitzat a etch que hi influeix.

Per a mes diversio, si algun dels dos fa servir aptitude, mireu al
/var/log/aptitude, a veure que s'ha actualitzat just abans d'apareixer els
problemes.

De totes maneres, el Pinto ja podria actualitzar a testing... total si ara
aviat ja sera estable per 4 anys mes ;)

> Jo repeteixo la pregunta, ja sé que és agost i que tots sou uns frikis
> que feu servir twm o blackbox com a window-manager, però hi haurà més
> gent que faci servir habitualment el gnome que digui si s'han trobat amb
> aquest problema :)

Be, tu ja n'has trobat a tres de persones, i si busques a la llista de
distribucio de debian en angles, segur que hi trobes a algu mes.  Pero ja
et dic, jo utilitzo gnome i no m'ha passat res d'extrany (la versio de
libxml2 que tinc es la 2.6.32.dfsg-2+lenny1).

Nu se pas :?

apa!

[1] http://packages.qa.debian.org/libx/libxml2.html

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Katatonia (The Great Cold Distance) - 2. Deliberation