Re: Virtualitzar servidor linux

potser et pot ajudar fer una cerca de p2v (physical2virtual)
sé que hi ha una eina que es diu virt-p2v de red-hat, però que potser pot
migrar qualsevol distribució, és un cd arrencable que fa una imatge del disc
i la copia per ssh a una altre màquina
http://et.redhat.com/~rjones/virt-p2v/

salut!

A Dimecres 30 Juliol 2008, David Trigo Chávez va escriure: