Virtualitzar servidor linux

Hola, tinc un dubte, estic fent unes proves amb el tema de la virtualització, i hem trobo amb un dubte, crear servidors virtuals partint de cero no hi ha cap problema, però a l’hora de agafar una maquina en funcionament y virtualitzarla no trobo la manera de fer-ho.
Les proves les he vet am VMware i si he vist que te una aplicació per passar maquines windows a virtuals, però per linux no he trovat res.
No se si algú s’ha trobat ja amb aquest problema.

Gracies per la ajuda.

--
Saludos,
 David                          mailto:davidtrigo123@yahoo.es