Re: Despertar-se sentint Catalunya Ràdio/RAC1 des d'Alacant

Val,

El problema ara, és que segons he estat llegint per fòrums i tal, els
ordinadors Intel de dos processadors (com el meu), ja no porten "BIOS"
sinó "EFI", i és un poc més complex tot plegat.

Algú s'hi ha trobat? Continuen servint els mòduls "rtc" i "rtc-cmos"
amb ordinadors amb EFI? O és un altre mòdul que s'hauria d'instal·lar?

Pel que sembla, EFI aporta una interfície de més alt nivell, potser
resultarà que és més fàcil,

Pau.