Re: Despertar-se sentint Catalunya Ràdio/RAC1 des d'Alacant

Hola,

 va dir Pau Climent i Pérez:
> A més diu que per al Kernel 2.6.24-19 que tinc jo, hauria de
> configurar el fitxer: /sys/class/rtc/rtc0/wakealarm
> però a mi no m'apareix eixe fitxer sinó "l'antic" (sempre segons
> aquesta pàgina): /proc/acpi/alarm
>
> Supose que això dependrà de tindre efectivament instal·lat el mòdul
> RTC o RTC-cmos. Però com l'instal·le, i quin dels dos?

És un bug. El driver modern (rtc-cmos) no funciona si tens
l'antic (rtc). El problema és que el kernel de Debian el driver
vell (rtc) està compilat en el kernel, no com a mòdul, per tant
quan carregues el mòdul rtc-cmos falla. Aquí ho explica:
http://groups.google.se/group/linux.debian.bugs.dist/msg/44c613bf6c6ceef2

S'ha de recompilar el kernel compilant l'rtc i l'rtc-cmos com
a mòduls. Llavors carregues el mòdul rtc-cmos i et crea el
fitxers a /sys/class/rtc/

Ernest