Re: Indexes del Apache2

El Dimarts 15 Juliol 2008, Jordi Funollet va escriure:
> Benjamí Villoslada dixit:

> I si afegeixes 'Options'?
>
>             AllowOverride FileInfo AuthConfig Limit Indexes Options

Era això, moltes gràcies!  No se m'havia acudit.  Pensava que l'AllowOverride
ja era precisament un permetre o negar opcions, ço és, Options --tampoc no he
aprofundit gaire en els manuals, és lo que té que sempre anés bé tal com
venia a la Debian :roll:

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat