Re: Despertar-se sentint Catalunya Ràdio/RAC1 des d'Alacant

El pots instal·lar baixant-te el paquet dels sources del kernel (http://kernel-handbook.alioth.debian.org/ch-common-tasks.htm l) i seleccionant-lo com a mòdul (crec que està a la secció de power management). Un cop fet això fas:
make modules
make modules_install

i ja hauries de poder fer el modprobe.