Re: Despertar-se sentint Catalunya Ràdio/RAC1 des d'Alacant

* Pau Climent i Pérez <pclimentperez@gmail.com>:

> Ara mateix estic a Alemanya, però seguint les notícies que ocorren al
> País Valencià. Jo estudie a la Universitat d'Alacant, i com bé sabreu
> el govern valencià (és un eufemisme), ha tallat el senyal dels canals
> de la corporació catalana de ràdio i televisió (CCRT), i això inclou
> Catalunya Ràdio, amb qui m'agradava despertar-me. Ara a finals de
> juliol s'acaba la meua beca Erasmus, i ací escolte RAC1 i CatRàdio amb
> Rhythmbox.
>
> Pegant-li voltes, he pensat si hi hauria manera de despertar-se
> sentint la ràdio des d'Internet. I he trobat aquesta pàgina:

Em sembla molt interessant això de despertar l'ordinador per tal
que et desperti, però si vols una solució més senzilla i compacta
potser et serveix algun dels aparells de ràdio que tenen connexió
a internet (molts amb wifi i d'altres amb cable també). He buscat
una mica i n'he trobat ràpidament alguns:

http://www.pixmania-pro.com/despertadores-radios-wifi-internet/eses1_4_17_11078_0_0_0_10.html
http://www.lenco-audiovideo.com/es/products/55/Radio_despertador/1282/INTERNET_/_WIFI_/_LAN_/_RADIO_FM/
http://www.tuexperto.com/2008/06/02/spc-internet-wifi-radio-a-fondo/

No te'n puc recomanar cap en especial perquè ni en tinc ni conec
ningú que en tingui, però compte que els preus varien molt d'un
model o marca a l'altre.

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>
http://alexm.org/