Re: problema amb el xmms

Hola!

Rés de rés. umm. jo no tinc el fitxer .gtkrc he instal·lat els gtk-engines-* i borrat el .xauth.

Algú sap com possar una llibreria libpixmap.so en el modul_path. Quin fitxer tinc que modificar? o quin comandament tinc que ejecutar? te algo que vore quue tinga GTK2 ara i abans tenia GTK1?

Gràcies! :-)