problema amb el xmms NO ARRANCA. Lo del Audacity solventat, jeje!

Hola Familia ja he solventat lo del Audacity no em volia reproduir el so. Tinc ALSA i no volia. He instal·lat el paquet de emulació de OSS de ALSA i el audacity arrancant-lo dsde el terminal o posat-li a el llançador aoss audacity em va perfecte, jeje!

El xmms em dona el següen error si intente arrancarlo a les X dsd el terminal:

Message: device: default

Gdk-ERROR **: BadMatch (invalid parameter attributes)

serial 1506 error_code 8 request_code 72 minor_code 0

Gdk-ERROR **: BadMatch (invalid parameter attributes)

serial 1507 error_code 8 request_code 72 minor_code 0

 I desde les X directament no em diu rés de rés. No l'arranca i prou.

He provat a arrancarlo desde les X amb un terminal com a root i si que mel trau.

Algú sap per que es això?

Gràcies! :-)