Re: Sortida de Lenny.

El dg 06 de 07 de 2008 a les 19:29 +0200, en/na Leopold Palomo
Avellaneda va escriure:
> Bones,

Bones,

> primer de tot em disculpo per escriure a tots a l'hora, però us vull voldria
> que tingués la màxima difusió. Aquest correu està dirigit als usuaris de
> Linux, que fan servir debian.

Utilitzo debian, si més no, a casa.
> D'aquí uns messos (setembre? ... quan estigui evidentment) probablement
> sortirà la nova versió de Debian: Lenny. Aleshores, crec que estaria bé fer
> alguna mena de festa, acte, trobada, etc per celebrar-ho. Així com els
> d'ubuntu en tenen una cada 6 mesos, nosaltres no em podem tenir una cada 18
> mesos?
Guai!!!

> Com ho veieu?

De conya!!! m'agradaria que es fes alguna "trobada" per girona i tal ...
(sóc de prop de girona(per ser més concret, d'anglès), i qualsevol cosa,
jo m'apunto!!!!

> No tenim perquè fer la mateixa, vull dir que estem prou distanciats
> geogràficament que si hi ha prou gent de Girona, o de Lleida o de Tarragona o
> de Ses Illes o del País Valencià o de ... i es munta cada gent una trobada,
> doncs perfecte, però potser podem fer una grossa? . El que sigui.
> Vull dir que si hi ha ganes de muntar quelcom.

De ganes jo en tinc ... però què podem montar ? com ho podem montar ? On
ho podem montar ?

> Bé, us emplaço que respongueu i seguiu aquest fil a debian-user-catalan, ja
> que no crec que les altres llistes hagin de "patir" tot aquest tràfic.

mmmm, tens raó, per això només envio aquest correu a debian-catalan.

> Vinga,

A veure si montem alguna coseta!! :)

> salutacions.
>

> Leo