Re: Referències constants a dispositus extraïbles (Era: nautilus fora de gnome no mostra particions)

Bé, la cosa està en saber què entens per còmode. Si estàs a casa, amb
la teva fantàstica widescreen de 21 apagada, i estàs llegint els pdf
al eeepc, ets masoca. Però aquest te'l pots endur al WC :-) (el eeepc
també té una sortida vga, que consti)

Si estàs al tren, calentant-te els ous amb un portàtil convencional,
llegiràs millor els pdf, però hauràs de carretejar 3-4 kg amunt i
avall. El eeepc no arriba al kilo, també s'escalfa, però el pots tenir
a les mans. La lectura és més incòmode, però el transport molt més
còmode. El eeepc no ocupa més que una novela. Si estàs a la Xina de
viatge i ets tant friki com jo i vols endur-te un portàtil, la elecció
és clara: eeepc.

La pantalla és petita, no ens enganyem, però és nítida i clara. Jo no
tinc gaire bona vista, i no tinc massa problemes. El teclat també és
petit i un pèl imprecís, però tampoc te l'enduràs per escriure el
Quixot. La avantatja, és que després d'utilitzar-lo una estona, el
teclat d'un portàtil convencional et sembla gran com un camp de
futbol. El que és una caca són els botons (un únic botó "doble", en
realitat) del touchpad. Els altaveus són de bastant bona qualitat,
però.

En resum, és un ultraportàtil que et pots endur molt còmodament a
qualsevol lloc, per treballar-hi menys còmodament que amb un portàtil
convencional. Per a gent que es mogui molt, és una eina a considerar,
i pels frikis que en realitat no el necessitem, el preu és
suficientment atractiu. Això si, la Xandros-tipus-telèfon-mòbil que
duia, em va durar un dia.

Ricard