Re: Referències constants a dispositus extraïbles (Era: nautilus fora de gnome no mostra particions)

A Wednesday 02 July 2008, rpb escrigué:
> Eloi, per ser el teu primer missatge, m'ha anat de conya...
>
> Barrejant el que diu l'Eloi amb la creació d'enllaços cap als punts
> de muntatge, que prefereixo tenir agrupats a /mnt (particions) i
> /media (usb externs) i fent servir rox (mercès, Alex), puc emular
> (més o menys) les funcionalitats que trobava a faltar de nautilus.
> Rox munta al clicar sobre la carpeta, i permet desmuntar a través del
> menú, cosa més que suficient. Només cal anar amb compte d'engegar la
> màquina sempre en el mateix estat (per defecte, sense usbs endollats)
> [...]

Ei! a mi em pica la curiositat sobre l'asus eeepc.  Es pot usar per
llegir documents PDF de manera còmoda? o la pantalla (7'' tinc entés)
no dóna per a tant?

Au!

--
Francesc Alted