Re: Referències constants a dispositus extraïbles (Era: nautilus fora de gnome no mostra particions)

Eloi, per ser el teu primer missatge, m'ha anat de conya...

Barrejant el que diu l'Eloi amb la creació d'enllaços cap als punts de
muntatge, que prefereixo tenir agrupats a /mnt (particions) i /media
(usb externs) i fent servir rox (mercès, Alex), puc emular (més o
menys) les funcionalitats que trobava a faltar de nautilus. Rox munta
al clicar sobre la carpeta, i permet desmuntar a través del menú, cosa
més que suficient. Només cal anar amb compte d'engegar la màquina
sempre en el mateix estat (per defecte, sense usbs endollats) doncs si
no encara pot fer-se la picha un lio. Però després pots anar endollant
i muntant fàcilment a cop de clic.

Ara ja puc mirar d'eliminar gnome del asus eeepc, que amb 4 gb no està
la cosa com per tirar cohets, i quedar-me només amb fluxbox. Per cert,
la Debian del projecte debian-eeepc va de cine en aquesta maquineta, i
permet transformar una joguina-tipus-telèfon-mòbil en un ordinador
ultraportàtil per adults. Em cau la baba...

rpb