Re: nautilus fora de gnome no mostra particions

De fet rox és el gestor d'arxius que faig servir, encara que no com a
gestor de l'escriptori, per posar un parell de icones (no m'agrada
omplir l'escriptori de dibuixets) faig servir idesk. El cas és que
m'havia acostumat a la facilitat de nautilus per muntar i desmuntar.
És estrany perque això només em passa amb noves instal·lacions, no amb
l'escriptori, on tinc també lenny actualitzada a diari. Al portàtil
puc solucionar-ho anant fins a mnt/, doncs es tracta de particions
compartides amb nfs que sempre són al mateix lloc, però em passa el
mateix amb un asus eeepc amb lenny, aqui és més fotut perquè no munto
la targeta SD des de fstab perque li posa el nom que li dóna la gana
(/dev/blablabla) en funció del que tingui endollat (llàpissos USB,
etc). Suposo que ho puc fer amb un script, a base de sed i cut, però
no sóc cap geni en bash. El cas és que si en una màquina nautilus ho
mostra i en una altra amb un sistema idèntic no (i ho feia abans de
l'accident de marres), és que es tracta d'una característica que dec
poder habilitar, però no trobo com...

rpb