El procés de les icones del Gnome

Hola,

Algú sabria dir-me com es diu el procés de les icones del Gnome? Em
referisc al procés que fa aparéixer les icones de l'escriptori. És que
voreu, de vegades, quan inicie sessió, no m'apareixen les icones del
fons, i he de reiniciar la sessió, perquè m'apareguen. Si sapiguera el
nom del procés, l'executaria directament i en pau (i enviaria l'errada
perquè la corregisquen).

He estat mirant per vore si trobava com es deia eixe procés, però no
apareix enlloc. I al Google si no li preguntes com cal, no et sap
respondre.

Pau.