Re: sistema de mail simple que permeti correu local

Jo faig anar l'exim fins hi tot a casa.

Si no en saps, configurar l'exim4 amb un smarthost (relay) d'un  ISP
que fagi anar Exchange (Telefonica, Ono, etc) pot costar una mica.
Però si ja t'has abarallat amb fetchmail, procmail, mutt i esmtp,
llavors t'ho pot passar bé configurant l'exim4.

Els meus consells són, fes 'dpkg-reconfigure exim4-config' i llegeix
bé les pantalles. Un cop fet això encara cal configurar manualment
l'arxiu /etc/exim4/passwd.client per autenticació del smarthost, el
/etc/email-addresses per la reescriptura d'emails. Fins hi tot en el
pitjor dels casos (ISP amb Exchange antiquat) potser et cal llegir
http://pkg-exim4.alioth.debian.org/README/README.Debian.etch.html#smtp-auth
.

Salut,
David