Re: fer una imatge o un fitxer -iso d'una partició windows

El Tuesday 29 April 2008 23:36:05 ilion1250 va escriure:
> Ja fa un any que vaig migrar a Linux peró hi ha un parell de coses que
> fan que encara hagi de tenir una petita partició del disc dur amb l'XP
> (l'escanner i una pocket PC que va amb windows mobile).
> Així com amb el linux ja ho tinc resolt fa temps, faig servir
> mondoarchive per fer una imatge de la partició on hi ha / i per
> experiència puc dir que funciona a les mil meravelles a l'hora de
> restaurar-la, no he trobat encara la forma de fer-ho amb l'XP.
> He probat el partimage, em genera correctament cuatre fitxers de 2GB on
> [...]

Perdona que no et resolgui el problema, perquè no acabo d'entendre perquè et
falla el partimage (a mi sempre m'ha anat bé).

Però el que volia dir és si has considerat usar el windows dins d'una màquina
virtual (VirtualBox) enlloc de tenir un arranc dual. Els avantatges són
molts, i els inconvenients inexistents si no necessites usar acceleració 3D
en windows...

Orestes.