targetes i xarxes....

bons dies,

he reciclat un Pentium 1 portàtil, molt carraca. però s'ha menjat un debian
base, i endavant.

la cosa és que:
- vaig fer la instal·lació per xarxa (arrancant-lo amb un boot-disket de
3,5'', amb el quer vaig fer-li llegir el CD-ROM, aquest model no fa boot
directament des del CD, sense canviar-li el firmware)
- el repositori que vaig fer servir, va ser un repositori apt-mirror.

- la cosa és que aquí a casa, no resolt host, no es connecta a internet per
instal·lar-li per exemple l'openssh-server, però sí em deixa connectar-me per
ssh, o treure arxius amb scp perquè té el client.....

li he afegit amb apt-cdrom un repositori de cd, i ara el puc controlar
remotament, perquè té el ssh-server

seguiré investigant... el problema està relacionat amb ipv6...

salut!

--
xab