Re: configurar el adsl de telefonica amb ip fixe

No se si et puc ajudar no sóc precisament un mestre del TCP/IP i sempre
he configurat l'accés a internet en instal.lar el sistema però com que
estic en el mateix cas que tu (ip fixa) potser et puc servir d'alguna
cosa.

El meu cas es ip fixa, el meu ordinador està connectat a un router
multiusuari (fins a quatre ordinadors), no és wifi.

La IP fixa que dóna telefònica no la he tingut que posar mai, les dades
que poso són:
DNS Primaria i secundària
Màscara d'usuari
Porta d'enllaç predeterminada que crec que sempre és 171.16.0.1 (crec
que es l'adreça del router)
Cal una IP que et pots inventar del tipus 172.16.0.2 o 172.16.0.3 etc.
El dispositiu de xarxa que faig servir és eth1

El ds 05 de 04 del 2008 a les 09:40 +0200, en/na Pere Nubiola Radigales
va escriure: