Re: Enllaços en una unitat CIFS

Leopold Palomo-Avellaneda wrote:

El que m'ha passat és que el disc dur extern no ho soporta. No recomano a ningú que vulgui fer servir Linux que compri una unitat LaCie-2Big-Network, ja que té desactivat totes aquestes coses i està pensada _només_ per usuaris Windows/MAc. No tenen vergonya.

Leo

La majoria de NAS de consum funcionen de la mateixa manera. Tots tenen alguna mena de uLinux o similar dins amb samba i alguna cosa més, i en canvi només estan preparats per als usuaris de windows/mac.

Jo tinc un FSG3 de freecom [1] i tres quarts del mateix. Per sort hi pots entrar dins i remenar-hi unes quantes coses.

Dona un cop d'ull aquí [2] a veure si hi trobes alguna cosa i si per LaCie tens alguna alternativa.

Ivà.

[1] - www.openfsg.com
[2] - www.nslu2-linux.org