Re: Sobre la L geminada

El Monday 03 March 2008 08:39:46 Pere Nubiola Radigales va escriure:
> Com s'aconsegueix el caracter 'l·' ?

Alt Gr + L

Però em penso que has de tenir activat el teclat espanyol amb la variant
primària catalana. Almenys jo ho tinc així. En KDE l'opció per escollir
aquesta variant és sota "Regional i accessibilitat -> Disposició del teclat"

Orestes.