Re: Desaparegut el color vermell del Kaffeine

Hola:

Ja he trobat la solució: no sé perquè, el paràmetre de to del
reproductor de vídeo TOTEM  (Edita-Preferències-Pantalla-Balanç del
color) estava per defecte al centre amb l'usuari A, i en un extrem amb
l'usuari B. He canviat la posició del paràmetre a l'usuari A i llestos;
ara, perquè el valor per defecte no era el correcte, penso que mai ho
sabrem...

Gràcies per tot.

El ds 01 de 03 del 2008 a les 09:11 +0100, en/na hubble va escriure: